zaterdag 2 september 2017

Wellington verkennen

Goeie morgen mensjes!

Het is hier op t moment half 7 's ochtends en ik ben al vanaf 5 uur wakker (thnx jetlag), dus ik denk ga ff bloggen.
Gister ook redelijk slecht geslapen dus vrijwel de hele tijd moe dus ik kreeg de tip iets te gaan doen. Dus ik heb wat gedaan, eerst nog de laatste dingetjes halen en je dan realiseren dat als je thuis komt je alsnog wat vergeten bent (is al 3 keer gebeurd whoops) maar goed. Ik dacht ik ga wat Nederlanders opzoeken, in Petone ligt een "The Dutch shop" waar ik heen ben gegaan. Het plan was om met de ferry te gaan maar omdat ze vanwege bepaalde problemen niet in Petone konden aanmeren maar met de trein gegaan.

Maar eerst ff langs de haven in Wellington gelopen, en t was gvd koud maar heey wat wil je midden in de winter. Dus jas zo ver mogelijk dicht en door lopen!

Dus mezelf maar opgewarmd met een "Loaded Churro" met Nutella vulling (goddelijk).

ff nog wat geleerd over de nieuw zeelanders in de eerste wereld oorlog en genoten van het uitzicht.


Daarna naar de trein gelopen en naar Petone gegaan waar ik bij de dutch shop wat echte hollandse tomatensoep heb gehaald en natuurlijk stroopwafels!

Daar issie dan, Hollandse trots in Nieuw Zeeland

2 opmerkingen:

  1. Lekker bezig Jasper! Leuk om te lezen. Ben wel benieuwd of ze in the Dutch shop ook Nederlands spraken (oog is dat een domme vraag 😊)
    Succes met je jetlag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het waren echte Nederlanders in the dutch shop dus moet nog even n keer terug om ff te babbellen

      Verwijderen