dinsdag 28 november 2017

Napier

22 jaar, ik begin al oud te worden. En deze keer kon ik het in Nieuw Zeeland vieren en dat hebben we ook goed gedaan. Na een rit van 5 uur kwamen we aan bij een huis in Napier met een eigen zwembad. Ik heb gewoon mijn verjaardag in de zomer kunnen vieren, aan het zwembad!!! En er was zelfs wat zon.
Natuurlijk kan ik ook weer niet normaal doen en zijn er foto's van gemaakt

Die avond uit eten geweest aan het strand, waar mijn nieuw Zeelandse vrienden een verassing voor mij hadden. Opeens kwam er een cheesecake mijn kant op en begon iedereen happy birthday te zingen. Zeer geslaagde verjaardag!

En nog een prachtige paarse lucht net voordat de zon onder ging.

De volgende dag waren we onderweg naar shine falls. n rit van n uur waarbij n kwartier door de drek. Eenmaal uitgestapt was het nog een uurtje lopen naar de waterval zelf. Maar het uitzicht was het meer dan waard!
Iemand had het idee om in de waterval te gaan zwemmen, alleen was het zo'n 10 graden als het niet kouder was.
Maar je houdt er wel goede foto's aan over!

Later die avond zijn Maikel en ik nog naar Napier gegaan voor een nacht wandeling.
En ik moet zeggen dat ze het leuk aangekleed hebben daar.
Zoals ik al zei, moeten altijd ff raar doen.

Toen was het alweer maandag en moesten we terug, nog even snel door Napier gelopen met z'n alle en daarna de auto in en terug naar Wellington.

Nog als laatste een snelle tussenstop gemaakt bij Paraparaumu beach.


2 opmerkingen: