woensdag 8 november 2017

Mount Kaukau

Vrijwel iedereen was dit weekend weggevlogen naar Auckland dus ik stond er alleen voor. Maar na wat hulp van Isabelle heb ik n hike gevonden die ik in mijn eentje heb gedaan.
Ik ben naar mount Kaukau gegaan, een hike van 3 tot 4 uur over de bergen van Johnsonville naar Wellington. Het was super mistig en het waaide nogal hard, het uitzicht was daardoor wel wat minder maar het was nog steeds prachtig.
Het uitzicht op Wellington en de dorpen er omheen waren prachtig. Er was ook een punt dat je links en rechts de zee had en je er mooi tussen in stond. Helaas kreeg ik dit, door de dikke mist, niet op de foto.

https://www.youtube.com/watch?v=-RPsj29y9gc
Dit filmpje is ergens op mount kaukau, t waaide nogal hard en je zag de wolken over de berg waaien.

https://www.youtube.com/watch?v=ua1kESPTvuE&feature=youtu.be
En hier is een filmpje van de koeien die ik onderweg ben tegengekomen.




Deze foto is een paar dagen later gemaakt maar wou 'm gewoon even showen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave hike Jasper! Goed dat je niet verdwaald bent ๐Ÿ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was weer genieten hรจ. Jammer dat je het alleen moest doen. Nog even en we hiken met je mee ๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen